Svävar på rosa moln av lycka

Svävar på rosa moln av lycka. Allt känns så underbart efter talet som gick kanonbra. Mycket kommentarer har man fått om att det var bra och beröred personer. Det kunder verkligen inte gå bättre än vad det gjorde. Eller förresten man kan alltid förbättra allt. :) Men alla kommentare om att det man sa var bra och så vidare de gör att man blir tillslut överlycklig. Just nu är ja så lycklig så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Nu är man totalt slut efter att ha hållit tal, ätit middag och varit med på invigningen. Filmade i massor har man också blivit så nu är man snart kändis på polhem250´s hemsida eller något xD
Allt det här var verkligen jätte kul. Är verkligen glad att det var just vi tre som blev utsedda att göra det här. Det var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig.

Att få göra det här var kul och har get mig nya erfarenheter. Nu skulle jag kunna göra det om och om igen :D

Ne nu blir de nog en film och vila. Foton kanske kommer sen om ni har tur. Puss o hej

Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

Vi är MER än BÄST!

2011-04-18 @ 13:58:54
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0