Presentation?

Klockan är över tre och jag har inte fått något gjort alls. :O Jag borde plugga massor men det har jag inte gjort alls. Jag har inte den blakaste aning om vad jag ska prata om i 10-15 min på engelskan heller. Semlor? kan man prata om de i 10-15 min montro? Drar man ut på de så kanske man kan de. Eller ska man prata om Ishockey? Orkar dom lyssna på de i 10-15 min? Adolf Fredrik? Dansens historia? Klädernas historia? Ah jag blir galen på de här? Det är så svårt att välja när man får prata om precis vad som helst! Kan ingen bara säga prat om det här och så får man göra de bara. Aja får väl fundera vidare på de då.




Man behöver inte läsa det som är överstruket


Kommentarer
Postat av: Rikardolivia

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-06-21 @ 08:33:33
URL: http://rikardolivia.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0