Dålig på rubriker så här är en dålig till.

Onej de känns som de e söndag. Varför känns de som att de e söndag för? De e nog bara för att ja har varit duktig o pluggat. Men fråga mig inte varför de känns som söndag bara för de :P Pluggat klart matten och ja fatta till och med va jag höll på med :D känner mig duktig. :P Fast har ännu provprovet kvar. Sen har j varit duktig o pluggat lite fysik och småföretagande med. Menborde ha pluggat multimedia. Men lite svårt när man har en dator som inte funkar för fem öre. Startar ju typ inte ens! Blir så ARG! Skit dator.Ne nu ska ja hitta på någe annat. Puss o hej.

Ibland e de kul o sitta på en gamal dator. För då finns massa gamla roliga bilder.
Här är iaf en bild sedan jag och Emma skrev med bokstavs kex. :)

Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

Hallå!??! Glassen blev alltid godast, sen så borde ju du om någon veta att jag är ett liiitet barn hahahah! :D Pöss på daj!

2011-05-07 @ 19:42:04
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0