En gammal känsla

Sitter på min gamla dator. Eller ja de e inte men vi säger så ändå. Insåg att jag hade en hel del gamla bilder här. Sitter och kollar runt på endel av dem. Hittade bilder från typ ett och ett havlt år sen. Vet inte riktigt om ja ska skratta eller gråta. Gillade den tiden just då. Men nu när jag ser tillbaka så vet jag inte om den va så bra. Men den har satt sina spår och kommer alltid att finnas där. Jag gillade dig men sen att mina förlädrar inte gjorde de är ju en annan femma. Men du var kanske inte min första kärlek men jag tyckte om dig och var riktigt kär.

Jaja slut snackat om galma känslor. Nu blir de nog plugg istället om jag nu orkar. Men jag måste. aja puss o hej.


Tyvärr får ni ingen bild från den tiden. För jag vill faktiskt inte lägga ut dom. Men bjuder på denna tråkiga bild istället :P De varade ju dock inte för evigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0