Gaaaaaaaah

Hej hej. Sitter här och gör inte ett skit. HAr dö tråkigt. Men får inte tummen ur arslet för att göra något heller. De fatt man jo! Plugga e tråkigt så e de bara. JAG VILL HA SOMMAR LOV! NUU! NU! NU NU! Men de får man ju inte de ne.

Ne nu ska jag plugga. Vet bara inte i vilken ände jag ska börja. Idrott?, svenska?, multimedia?, Matte?, Småföretagande?, Fysik?, Naturkunskap?  HG?  Typiskt! Så mycket tid och så mycket att göra. Jag blir snart galen på mig själv!

Naj hejdå!

Eller förresten ska bara säga en sak till. JAG VILL TATUERA MIG! och de e NU! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jadu, Alexandra. ;) När man minst anar det så gör jag en förändring! ;) Hihi, är lite småbusig (A)

2011-05-24 @ 22:40:59
URL: http://johannautterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0