Löördag

Hej o hå bloggen. Nu va de ett tag sen ja bloggade relativt klokt. Men här kommer iaf ett inlägg. Om de fattas en massa T E  och G i detta inlägg så beror de på att min egen dator inte funkar för fem öre och min lillebror har tait bort knapparna från detta tangentbord. Eller iaf T E och G. Men iaf :P

Va händr då denna lördag då. Ne händer väl säkert ingenting skoj alls. För dee jag skulle på i Vallstena blev inställt för att Fannie ligger hemma och är sjuk. Men men vi får ta det en annan helg kommer ju fler. Krya på dig Fannie.

Så va ska jag då göra i stället denna soliga lördag. Fundedrade ett tag på om jag skulle tvätta bilen men kom fram till att jag hellre kör en skitig bil än en randig. Så de blir väl till att plugga allt jag inte hat plugat under veckan. Fy vad tråkigt. Men men.

Oj fan nu måste jag nog gå och kolla till min omelett innan ja bränner den och inte får någon furkost för de hade ju varit katastrof om jag börjar dagen så dåligt.

Kanske ska på gymmet idag igen. Men de får vi ännu se. Puss o hej leverpastej.

För att göra detta inlägg lite roligare så får ni en bild. Men den passar inte riktigt in här.

Men tur att de inte är vinter längre. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0