Måndag. Först dålig men sluta bra :)

Hej hej hej Jag skickar snart min skoldator i väggen! Man kommer till att de står välkommen så gör de de ett typ tio min eller något. Sen blir de BLUUUUUUUUESKRIIIIIIIIIIN! :@ Så jävla förbannad på den. Va är de fucking jävla problemet lixom!
Ne nu ska ja sluta klaga över min detor. MEN DET ÄR NÅGOT JÄVLA FEL PÅ DEN! Men har haft en helt okej dag. Specialidrott, och den gick bra, sen matte som gick sådär sedan programmering som gick åt helvete. Sen blev de ett spinning pass så man blev på bra humör igen. Där efter hem och så hjälpte jag Carro med lite Matte. för den delen så måste jag nog ringe henne igen.

Trots en skit dag i stort sätt så e jag nu på bra humör igen :D:D:D:D:D:D:D tss :D

Jaja puss o hej leverpastej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0