bartender.

Iväg och leka bartender. Eller leka var kanske fel ord för jag ska faktiskt få jobba som det för en gångs skull hur nu det ska gå. Har ju faktiskt drömt om att få göra det eller i alla fall få gå en bartenderutbildning men så långt har jag inte kommit med mina livsplaner ännu. Men ikväll ska jag iallafall få jobba som det, på ett bröllop av alla ställen. Men de ska bli spännande och kul :)

Det var min gullunge Fannie som ringde igår och frågade om jag skulle göra något ikväll och de skulle jag ju inte så då frågade hon om jag ville jobba med henne som bartender ikväll på ett bröllop. Klart jag ville det dels för att få umgås med Fannie lite och dels för att få prova och se om de är kul :)

Jaja så de är mina kvällsplaner i alla fall. Ni andra får väl ha så kul denna lördagskväll :) (Ingen som vet att jag bloggar så det är ingen som läser ändå men vi kan ju låtsas att det är det) :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0